MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik

  • masa pelepasan:2024-05-14 22:07:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:222
  • Penerangan pantas:

    Minster,Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.Alasan untuk platform

Kandungan artikel

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar,MinsterJembatan naik hidraulik tetap, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor,MinsterJembatan boarding yang boleh dikembalikan, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

MinsterMenyemak minyak hidraulik adalah bahagian yang sangat penting dari jambatan boarding bergerak, jadi apabila kita boleh melakukan beberapa pemeriksaan kerja pada minyak hidraulik, kita boleh mengurangi masalah lain secara efektif. Oleh itu kita perlu memeriksa secara tepat masa untuk melihat jika ada kemudahan dalam minyak hidraulik, dan sama ada kuantiti cukup. berdasarkan ini, kita boleh menggunakannya lagi untuk mencapai keputusan yang lebih baik, Jadi semua orang perlu lebih memahami aspek ini.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

kerbauOleh itu memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.

Penutupan aplikasi adalah luas, dan permintaan pasar adalah tinggi. Dari perspektif permintaan pasar, banyak industri memproduksi memerlukan mesin dan peralatan tersebut. Namun keseluruhan proses aplikasi adalah relatif mudah, dan pembinaan boleh dilakukan semasa aplikasi, sementara ia boleh dikumpulkan semasa bukan aplikasi. Selepas rancangan penampilan mesin dan peralatan bersih bersih, dan bersih, ia boleh memastikan hidup perkhidmatan yang lebih panjang, Banyak orang juga memilih pembuat teknologi apabila memilih untuk membeli jambatan boarding. Pembuat teknologi mempunyai penilaian pengguna yang baik di semua pasar, perkembangan umum dan kekuatan mereka juga kuat, tanda lama dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!


MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik



Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Memuatkan dan membuka jembatan naik sebagai gudang

Selepas kerja jembatan naik selesai,MinsterPaksi penerbangan tetap hidraulik, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

Pembangunan potensiAdakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, dan operasi jujur!


MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik



Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

produksiReason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Hari ini, muncul jambatan naik bimbit telah mengurangi penggunaan staf, dan sedikit orang menggunakan peralatan forklift. Membolehkan menyelesaikan tugas kerja mengurangkan risiko kerosakan kargo.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

MinsterSebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, yang menyebabkan efisiensi rendah.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.


MeridaMaklumat produk lain
  • Bandar New YorkPlatform angkat hidraulik 3-meterCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala bes

    Bandar New YorkPlatform angkat hidraulik 3-meterCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala bes

  • Bandar New YorkEmbedded boarding bridgeBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

    Bandar New YorkEmbedded boarding bridgeBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

  • El Salvadorpelayar dockPenggunaan dan pilihan

    El Salvadorpelayar dockPenggunaan dan pilihan

  • El SalvadorHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah pe

    El SalvadorHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah pe

  • El SalvadorLif liga aluminium yang bergerak sendiriSebut harga tetap stabil

    El SalvadorLif liga aluminium yang bergerak sendiriSebut harga tetap stabil

  • AsosaPrinsip kerja pengubah kuasaElemen luaran kekuatan mampatan

    AsosaPrinsip kerja pengubah kuasaElemen luaran kekuatan mampatan

  • BusiaPlatform angkat hidraulik 5 tonTerus berusaha mendapatkan produk berkualiti tinggi

    BusiaPlatform angkat hidraulik 5 tonTerus berusaha mendapatkan produk berkualiti tinggi

  • BusiaFabrik Penghasilan DengCheQiaoAnalisis aplikasi mikroskop pemeriksaan kualiti

    BusiaFabrik Penghasilan DengCheQiaoAnalisis aplikasi mikroskop pemeriksaan kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik memberi anda MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik oleh syarikat kami, perkhidmatan MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik. MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MinsterAngkat dan turunkan jambatan naikCara memilih mana yang lebih baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!